Τεχνική Υποστήριξη
Η εταιρεία μας έχει στη νοοτροπία της την άμεση τεχνική υποστήριξη, και πάνω σε αυτό εργαζόμαστε σκληρά σε καθημερινή βάση. Φροντίζουμε όλα τα προβλήματα να λύνονται εντός 8 εργάσιμων ωρών από την αναφορά τους, και για αυτόν το σκοπό έχουμε υλοποιήσει συστήματα και διαδικασίες για να το επιτυγχάνουμε αυτό.
Η εταιρεία μας προσφέρει καθημερινά εντός εργάσιμων ωρών τεχνική υποστήριξη, η οποία όμως συχνά επεκτείνεται και εκτός ωραρίου, διότι οι υπάλληλοί μας, οι δικοί μας άνθρωποι, καταλαβαίνουν τη δική σας ανάγκη για την ορθή λειτουργία των συστημάτων σας. Ξεκινώντας από την παραγωγή του λογισμικού μας, ήμαστε τυχεροί από την αρχή που η ομάδα μας στελεχώθηκε με άξιους συνεργάτες με μεγάλη εμπειρία, και αποφύγαμε τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι ανταγωνιστές και συναγωνιστές μας στον κλάδο της πληροφορικής. Το λογισμικό μας δεν μας έχει προδώσει ποτέ και από το 2004 λειτουργεί απρόσκοπτα, και αυτό οφείλεται αποκλειστικά στους ανθρώπους μας. Χάρη στο σταθερό και αξιόπιστο λογισμικό μας, η τεχνική υποστήριξη που απαιτείται είναι ελάχιστη και καθόλα εύκολη και διαχειρίσιμη σε κάθε περίπτωση.
Η εταιρεία μας ασχολείται μόνο με συστήματα που διευκολύνουν τις εργασίες των εμπορικών και τεχνικών τμημάτων. Δεν έχει να ανησυχεί για τις αλλαγές στον ΚΒΣ, για τις περίπλοκες διαδικασίες των ERPs, ούτε έχει να υποστηρίξει διαφορετικά τμήματα με πολύπλοκες γκάμες προϊόντων και υπηρεσιών. Έτσι όλη η ομάδα μας έχει καθημερινή τριβή με τις ίδιες διαδικασίες και τα ίδια πιθανά θέματα προς επίλυση, καλύπτοντας με συνέπεια και αποτελεσματικότητα παρεμφερείς ανάγκες.
Το λογισμικό μας είναι σταθερό και αξιόπιστο. Είναι τεχνολογικά ώριμο και ακολουθεί τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας και του κλάδου του mobility. Όμως επειδή δεν μπορεί κανείς να προβλέψει ποια αλλαγή θα μας δημιουργήσει πρόβλημα, εφαρμόζουμε δυο τακτικές: (α) από το 2013 κάθε χρόνο ανελλιπώς συμμετέχουμε στο Mobile World Congress, εκεί που σχεδιάζονται και παρουσιάζονται οι τεχνολογίες του μέλλοντος, και φροντίζουμε το λογισμικό μας να είναι συμβατό. (β) Το λογισμικό μας έχει 2 διαφορετικούς μηχανισμούς παρακολούθησης σφαλμάτων που ενημερώνουν την τεχνική μας υποστήριξη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα στελέχη που βρίσκονται στο πεδίο, με αποτέλεσμα πριν μας αναφέρετε κάποιο θέμα, να το γνωρίζουμε και να έχουμε δρομολογήσει την επίλυσή του.
Από το 2004, όταν η εταιρεία απαρτιζόταν από δυο ανθρώπους, σκοπός μας ήταν το πελατολόγιό μας να διευρύνεται και να μην έχουμε δυσαρεστημένους πελάτες. Ούτως ή άλλως η κακή τεχνική υποστήριξη θα χαλούσε ανεπανόρθωτα την εικόνα που πασχίζαμε να χτίσουμε. Καθώς μεγάλωνε η εταιρεία μας, αυτή η νοοτροπία συνεχιζόταν, με αποτέλεσμα σήμερα όλοι να έχουμε υψηλή γνώση της ανάγκης για σωστή λειτουργία του κάθε πελάτη ξεχωριστά. Με παραπάνω από 7.000 mobile χρήστες στην Ελλάδα και στην περιοχή EMEA (Europe, Middle East & Africa) τυχόν νέα προβλήματα έρχονται στα χέρια μας νωρίς, και τα λύνουμε άμεσα. Έτσι ο πρώτος πελάτης που μας αναφέρει ένα πρόβλημα λαμβάνει τεχνική υποστήριξη εντός 8ώρου, οι υπόλοιποι όμως δεν βλέπουν ποτέ το πρόβλημα μπροστά τους…
Κυριότερο όλων όμως είναι ότι και οι ίδιοι οι πελάτες μας τιμούν τις προτάσεις μας και μαζί στήνουμε το κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των εν κινήσει στελεχών τους και της τεχνικής μας υποστήριξης, έτσι ώστε η πληροφορία να έρχεται δομημένη, ολοκληρωμένη και πάντοτε με εκατέρωθεν σεβασμό.
Η τεχνική υποστήριξη για εμάς είναι τρόπος ζωής, όχι απλώς άλλη μια διαδικασία στην εταιρεία μας.