Top
 

Hellenica Case

Μαρτυρίες πελατών: Hellenica AE / Regate

«Με το νέο σύστημα έχουν μειωθεί τα λάθη, μπορούμε να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες στον ίδιο χρόνο, και κυρίως έχει βελτιωθεί σημαντικά η εμπειρία εξυπηρέτησης των τελικών πελατών. Με το συγκεκριμένο σύστημα καταφέραμε να αυξήσουμε τις θέσεις εργασίας.»

Η ανάγκη

 

  • Ταχύτατη ανίχνευση προϊόντων για sell-out καταγραφές
  • Έλεγχος ωραρίου και ωρών αιχμής των τελικών σημείων
  • Επίτευξη στόχων βάσει κατηγοριών και πωλήσεων
  • Βελτίωση της εξυπηρέτησης των τελικών καταναλωτών
  • Εύκολη καταχώριση στοιχείων πωλήσεων
  • Γρήγορη και αξιόπιστη μετάδοση στοιχείων στη βάση (Back Office)
  • Εντοπισμός σημείου μέσω GPS
  • Παραγγελιοληψία μέσω φορητής συσκευής

 

Η λύση της Regate

 

  • Αυτοματοποίηση όλων των δραστηριοτήτων του πωλητή μέσω χρήσης tablet
  • Αυτοματοποίηση όλων των δραστηριοτήτων της αισθητικού με smartphone & barcode reader
  • Μικρή Android συσκευή που κρέμεται σε απλό τσαντάκι
  • Εξωτερικό barcode scanner χαμηλού κόστους με μεγάλες δυνατότητες
  • Χρήση λειτουργικού Android λόγω ευελιξίας και απομακρυσμένης υποστήριξης
  • On the fly reporting (σε πραγματικό χρόνο)

 

Τα οφέλη

 

  • Επιτάχυνση όλων των δραστηριοτήτων των mobile στελεχών
  • Δυνατότητα για ποιοτικότερες πωλήσεις
  • Σημαντική μείωση των λαθών
  • Άμεσες αναφορές με πραγματικές πωλήσεις
  • Αμεσότερος έλεγχος του ανταγωνισμού
  • Εύκολη προσαρμογή σε νέες ανάγκες των τμημάτων πωλήσεων και marketing