Με την ολοκληρωμένη λύση Field Marketing οι merchandisers της εταιρείας σας μπορούν να συλλέγουν εύκολα και γρήγορα στοιχεία από την αγορά όπως τιμές, καταγραφές στοκ, ελλείψεων, ανταγωνισμού, παγίων, ειδικών προωθητικών ενεργειών, απαντήσεις σε ερωτηματολόγια, κ.ά. Απευθύνεται κυρίως σε FMCG εταιρείες ή σε below-the-line marketing διαφημιστικές εταιρείες που αναλαμβάνουν merchandising έργα για λογαριασμό τρίτων.
Παρέχει τις εξής δυνατότητες:
• Διαχείριση γκάμας (assortment)
• Διαχείριση ομάδων, μεγεθών και τυπολογιών καταστημάτων
• Υποστήριξη λειτουργιών όπως faces (πρόσωπα), price monitoring (τιμοληψία), out of stock (ελλείψεις), shelf/warehouse stock (στοκ στο ράφι και στην αποθήκη)
• Παρακολούθηση Ανταγωνισμού
• Διαχείριση καθημερινού προγράμματος merchandiser
• Καταγραφή στίγματος GPS
• Φωτογράφιση Σημείου, Ραφιού και Ανταγωνισμού
• Μέτρηση Χρόνου Έργου ανά Σημείο (PoP)
• Καταγραφή PoP Υλικών, Προβολών
• Καταγραφή Στόχων και Ενεργειών
• Sell Out Ενέργειες
• Εκτέλεση Ερωτηματολογίων