Top
 

Regate Credit Behavior

Tι είναι η υπηρεσία Credit Behavior

Η δωρεάν υπηρεσία Credit Behavior βασίζεται στο πρόγραμμα ICAP Trade Exchange, και είναι μια μοναδική συνεργασία μεταξύ της Regate και της ICAP.

Σκοπός της υπηρεσίας είναι να παρέχει πληροφορίες για την πιστωτική συμπεριφορά των πελατών μιας επιχείρησης σε όλα τα στελέχη που βρίσκονται στο πεδίο, αλλά και στους υπεύθυνους λογιστηρίων, τμημάτων credit, κ.ο.κ.

Η νέα αυτή υπηρεσία βοηθάει:

• Στον καθορισμό των όρων και του ύψους της πίστωσης προς υποψηφίους ή υφιστάμενους πελάτες

• Στην ενημέρωση τυχόν καθυστερήσεων στις συναλλαγές τους

• Στην εστίαση της εισπρακτικής σας πολιτικής στους επισφαλείς πελάτες σας

• Στη μείωση του πιστωτικού κινδύνου

• Στη μείωση της αναμενόμενης ζημιάς ανά πελάτη & στο σύνολο του πελατολογίου

• Στη διεύρυνση της συνεργασίας με υγιείς πελάτες

• Στην αύξηση της ρευστότητας

 

Πως λειτουργεί

Τα μέλη του προγράμματος – πελάτες της Regate μπορούν να λαμβάνουν πληροφόρηση για τη συναλλακτική συμπεριφορά των πελατών τους με δύο τρόπους:

• Μέσα από το σύστημα BizeGate ή Regate Effective, ως έτοιμη πληροφορία για να την διαβάσει και να την κατανοήσει ο χρήστης του συστήματος, όπως για παράδειγμα μέσος όρος καθυστέρησης πληρωμής του κάθε πελάτη, ανοικτά υπόλοιπα, υπόλοιπα σε καθυστέρηση, συμπεριφορά προς την αγορά, κλπ.

• Μέσα από ένα ειδικό portal που παρέχει η ICAP, όπου οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις έχουν απεριόριστη πρόσβαση σε reports ανάλυσης της πιστωτικής συμπεριφοράς των πελατών τους στην αγορά. Επιπλέον, με τις πολλαπλές αναλύσεις του πελατολογίου, τα μέλη ενημερώνονται για τις καθυστερήσεις του στην αγορά, για τους πελάτες τους που εμφανίζουν υψηλό πιστωτικό κίνδυνο, μεγάλα ανοιχτά υπόλοιπα, κλπ

Το Πρόγραμμα ICAP Trade Exchange αποτελεί το μοναδικό δίκτυο ανταλλαγής πιστωτικών δεδομένων στην Ελλάδα, το οποίο αξιοποιεί την εμπειρία του μεγαλύτερου δικτύου Επιχειρηματικής Πληροφόρησης στον κόσμο, της DUN & BRADSTREET. Στόχος του είναι η ενίσχυση της προσπάθειας των επιχειρήσεων για την έγκαιρη αντιμετώπιση φαινομένων ασυνέπειας με την υποστήριξη στη διαχείριση των πιστωτικών τους υπολοίπων και στην ακριβέστερη μέτρηση και διαχείριση του Πιστωτικού Κινδύνου με στόχο τη βελτίωση των μελλοντικών ταμειακών ροών τους.

 

Τα οφέλη

Τα οφέλη των μελών αυτής της υπηρεσίας είναι:

Η μείωση πιστωτικού κινδύνου.

Η έγκαιρη πρόβλεψη επισφαλών απαιτήσεων.

Η μείωση αναμενόμενης ζημίας τόσο ανά πελάτη όσο και στο σύνολο του χαρτοφυλακίου της επιχείρησης.

H βελτίωση τιμολογιακής πολιτικής.

Η αύξηση της ρευστότητας.

 Η άμεση ενημέρωση των πωλητών κατά τη διάρκεια της πώλησης

 

Παράδειγμα

Ο κάθε χρήστης συστημάτων της Regate έχει δυνατότητα να λάβει τις παρακάτω βασικές πληροφορίες μέσα από το tablet ή το κινητό του τηλέφωνο:

• Αριθμός συναλλαγών εντός και πέρα των όρων

• Αξίες συναλλαγών εντός και πέρα των όρων

• Μέγιστη αξία πίστωσης

• Μέγιστη αξία πίστωσης πέραν των όρων

• Μ.Ο. ημερών πίστωσης

• Μ.Ο. Ημερών Πέρα των Όρων

• Δείκτης Paydex , που δείχνει τη ταχύτητα αποπληρωμής των υποχρεώσεων κάθε εταιρείας

• Δείκτης Paydex κλάδου, που δείχνει τη ταχύτητα αποπληρωμής των υποχρεώσεων κάθε κλάδου δραστηριότητας

Συνολικά η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα μέσω του ICAP portal, να λάβει μια πολυσέλιδη αναφορά για κάθε πελάτη της, με πολλαπλά στοιχεία. Δείτε ένα παράδειγμα