Pagkakis Case - Regate
Top
 

Pagkakis Case

Μαρτυρίες πελατών: ΠΑΓΚΑΚΗΣ ΑΕΒΕ / Regate

«...η Regate μας έδωσε την αμφίδρομη αμεσότητα στην πληροφόρηση μεταξύ των τμημάτων της επιχείρησης προκειμένου να γίνουμε πιο γρήγοροι και αποτελεσματικοί στην εξυπηρέτηση των πελατών μας...»

Η ανάγκη

 

• Εγκατάσταση νέου mobile CRM σε αντικατάσταση παλαιού.

• Σύνδεση με το Enterosoft ERP σαν να είναι ένα σύστημα.

• Λειτουργία σε οποιοδήποτε Android tablet

• Ταχύτατη ανίχνευση πελατών και προϊόντων

• Πλήρης οικονομική εικόνα του πελάτη χωρίς κλήσεις στη γραμματεία

• Αυτοματοποίηση προσφοράς, σε παραγγελία και σε τιμολόγιο

• Άμεσο reporting στο τμήμα πωλήσεων και στη Διοίκηση

 

 

Η λύση της Regate

 

• Οικονομικά Συμφέρουσα Πρόταση για αντικατάσταση της παλιάς μη λειτουργικής λύσης

• Χρήση φθηνού αλλά αξιόπιστου εξοπλισμού

• Αυτοματοποίηση όλων των δραστηριοτήτων (πώληση, εισπράξεις) του πωλητή μέσω χρήσης tablet

• Καταγραφή στοιχείων CRM όπως ευκαιρία πώλησης, επικοινωνίας και σύνταξη προσφοράς απευθείας από το Regate Effective στο Tablet

• Μετασχηματισμός mobile προσφοράς εντός της διαδικασίας του ERP στο τμήμα πωλήσεων

 

 

Τα οφέλη

 

• Μικρή συνολική επένδυση στη μετάβαση στο νέο σύστημα

• Επιτάχυνση όλων των δραστηριοτήτων των πωλητών (επίσκεψη, παραγγελία, καταχωρήσεις, καταγραφές)

• Δυνατότητα για πιο πετυχημένες παραγγελίες

• Ολοκληρωμένη παρακολούθηση προσφοράς κατά την εκτέλεσή της σε μια ή περισσότερες παραγγελίες

• Μείωση των backorders

• Σωστότερος υπολογισμός παραγγελιών προς προμηθευτές, με βάση τις ανάγκες των πελατών