Top
 

Sarantis Case

Μαρτυρίες πελατών: Όμιλος Σαράντη / Regate

«Όλοι οι χρόνοι της διαδικασίας των πωλήσεων έχουν επιταχυνθεί, με αποτέλεσμα οι χρόνοι των πωλητών μας να έχουν βελτιωθεί και να έχουμε δυνατότητα για περισσότερες επισκέψεις, περισσότερο χρόνο στον πελάτη και καλύτερη προετοιμασία, με στόχο την καλύτερη πώληση… Ειδικά το γεγονός ότι καταφέραμε να μεταφέρουμε αυτή την τεχνογνωσία του SFA στο εξωτερικό ήταν για εμάς ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να πετύχουμε.»

Η ανάγκη

 

  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών πωλήσεων για 4 κανάλια (Supermarkets, B2B, φαρμακεία, καταστήματα μικρής λιανικής)
  • Αναβάθμιση υφιστάμενου συστήματος SFA σε νέες τεχνολογίες σε σφιχτό χρονοδιάγραμμα
  • Ταχύτατη ανίχνευση πελατών και προϊόντων
  • Εύκολη καταχώριση στοιχείων πωλήσεων
  • Γρήγορη και αξιόπιστη μετάδοση στοιχείων στη βάση (Back Office)
  • Εντοπισμός σημείου μέσω GPS
  • Παραγγελιοληψία μέσω φορητής συσκευής
  • Ειδικές ανάγκες καταγραφών (στοκ, τιμές ανταγωνισμού, merchandising, λήψη φωτογραφιών)
  • Reporting για επιθεωρητές πωλήσεων

 

Η λύση της Regate

 

  • Αυτοματοποίηση όλων των δραστηριοτήτων του πωλητή μέσω χρήσης tablet
  • Έξυπνη παρουσίαση προϊόντων στον πελάτη μέσω εφαρμογής Sales Book
  • Ενσωμάτωση διαδικασίας «εξόρμησης» (καταγραφές σε σημεία πώλησης)
  • Χρήση λειτουργικού Android λόγω ανοικτότητας και υποστήριξης
  • Ενοποίηση συστημάτων SFA για τα γραφεία του εξωτερικού (πολυγλωσσικότητα)

 

Τα οφέλη

 

  • Επιτάχυνση όλων των δραστηριοτήτων των πωλητών (επίσκεψη, παραγγελία, καταχωρίσεις, καταγραφές)
  • Δυνατότητα για περισσότερες επισκέψεις,
  • Εύκολη προσαρμογή σε νέες ανάγκες των τμημάτων πωλήσεων και marketing
  • Μεταφορά τεχνογνωσίας SFA στα γραφείου του Ομίλου στο εξωτερικό
  • Άμεση εγκατάσταση
  • Τεχνική υποστήριξη 24/7